Reklama jest obecnie dźwignią handlu, która pozwala znaleźć nowych nabywców na oferowane przez firmę produkty czy usługi. Właśnie dlatego tak ważnym pojęciem w obecnych czasach staje się marketing, który może przybierać najróżniejsze postacie. Klasyczne rozwiązania takie jak wynajem powierzchni reklamowej na banerach, bilbordach czy w czasopismach branżowych stają się niewystarczające i wymagają ich uzupełnienia nowoczesnymi metodami.

Rozwiązania systemowe stoisk

systemy wystawienniczeZaliczyć do nich można chociażby reklamę za pośrednictwem Internetu czy wystawiennictwo na różnego rodzaju wydarzeniach powiązanych z działalnością przedsiębiorstwa. Przykładem mogą być wszelkiego rodzaju konferencje, sympozja czy targi na których przedstawiciele firmy mają okazję porozmawiać twarzą w twarz z klientem docelowym. Właśnie dlatego bardzo ważnym elementem takiego przedsięwzięcia jest odpowiednie zaprezentowanie oferty firmy. Stosowane są wszelkiego rodzaju systemy wystawiennicze, które umożliwiają w krótkim czasie zbudowanie oraz zaaranżowanie stoiska reklamowego firmy. Niektórzy podwykonawcy mają w swojej ofercie gotowe rozwiązania, które są jedynie personalizowane pod konkretnego zamawiającego. W takim rozwiązaniu w znaczący sposób skracane są czasy wykonania poszczególnych elementów oraz ich późniejszy montaż.

Zamawiająca firma ma jednak ograniczone pole manewru co do ewentualnych przeróbek. Zdecydowanie większą popularnością cieszą się indywidualne projekty, które są następnie instalowane w miejscu docelowym przez podwykonawców. Systemy wystawiennicze muszą być zaprojektowane w sposób estetyczny, funkcjonalny a co najważniejsze atrakcyjny wizualnie. Tylko w ten sposób przedsiębiorstwo, które wystawia się na danej imprezie będzie miało szansę na przyciągnięcie potencjalnych kontrahentów.